Marketing a sociální sítě podniku – Bc. Tereza Splítková
Bc. Tereza Splítková
Master's thesis
Marketing a sociální sítě podniku
Marketing and social networks of the company
Anotácia:
Cílem diplomové práce je popsat a charakterizovat marketingové nástroje a sociální sítě používané v podnikové sféře. Poznatky jsou aplikovány na vybranou společnost, květinářství Tulipánek, jež nabízí sortiment řezaných květin se službou doručování po Praze. Teoretická část práce se zaměřuje na charakteristiku marketingových nástrojů (jako je analýza vnějšího a vnitřního prostředí, proces STP, marketingový …viacAbstract:
The aim of this thesis is to describe and characterize marketing tools and social networks used in the business sphere. The findings are applied to a selected company, flower shop Tulipánek, which offers an assortment of flowers as well as their delivery within Prague. The theoretical part focuses on characterizing marketing tolls (such as analysis of the external and internal environments, STP process …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Petr Benda, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Vliv social media marketingu a influencerů na rozhodování spotřebitelů o koupi v Nigérii v segmentu kosmetického průmyslu
Olubukola Dona Sammy -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
Online marketing elektronického obchodu
Michaela Gracíková -
Online marketing
Barbora Brychtová -
Designing an Online and Offline Marketing Strategies for Stolen Money Music Group
Andrej Mičaň -
Designing Online and Offline Marketing Strategies for the Stolen Money Band
Andrej Mičaň
Názov
Vložil
Vložené
Práva