Využití SSNIP testu pro stanovení relevantního trhu v hromadné osobní dopravě na destinaci Praha - Vídeň – Ing. Petr Pečinka
Ing. Petr Pečinka
Master's thesis
Využití SSNIP testu pro stanovení relevantního trhu v hromadné osobní dopravě na destinaci Praha - Vídeň
The use of SSNIP test to determine the relevant market in public transport on the destination Prague - Vienna
Anotácia:
Předmětem diplomové práce „Využití SSNIP testu pro stanovení relevantního trhu v hromadné osobní dopravě na destinaci Praha - Vídeň“ je zhodnocení možnosti aplikace SSNIP testu pro účely vymezení relevantního trhu v osobní dopravě mezi Prahou a Vídní. První část práce tvoří charakteristika obecných přístupů k problematice vymezování relevantního trhu. V druhé části je provedena praktická aplikace SSNIP …viacAbstract:
The goal of the submitted thesis: “The use of SSNIP test to determine the relevant market in public transport on the destination Prague - Vienna” is to evaluate the possibility of SSNIP test application for the purpose of defining the relevant market in passenger transport between Prague and Vienna. The first part of the thesis is concentrated on characteristic of general approaches to the issue of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/q0715/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
- Vedúci: doc. Ing. Martin Kvizda, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ondřej Krčál, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PEČINKA, Petr. \textit{Využití SSNIP testu pro stanovení relevantního trhu v hromadné osobní dopravě na destinaci Praha - Vídeň}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Economics and Administration. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/imiqez/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economic Policy and Administration / Economic Policy
Práce na příbuzné téma
-
Price Promotion Elasticity and Profitability: Case Study of Hair Care and Coloration Market in the Czech Republic
Andrii Ponomarenko -
The impact of advertising on price elasticity
Farid Naghiyev -
The impact of advertising on price elasticity
Farid Naghiyev -
Využití cenové elasticity poptávky při prodeji piva
Miroslav Adamec -
Cenová elasticita poptávky po mimořádných výbavách ve společnosti Škoda Auto a.s.
Gaiaz Mukhadzhinov -
Cenová elasticita funkce poptávky konkrétního produktu
Monika Holmanová -
Cenová elasticita poptávky v odvětví hudebních nahrávek
Ondřej Havelka -
Cenová elasticita poptávky a její dopady na tvorbu cen
Miloslav Mašín