Adjektivische und partizipiale Attribute auf Webseiten von Schokoladenherstellern. – Bc. Tereza Škrobánková
Bc. Tereza Škrobánková
Bakalářská práce
Adjektivische und partizipiale Attribute auf Webseiten von Schokoladenherstellern.
Attributive and Predicative Adjectives from Internet Pages of Chocolate Production Factories
Abstract:
My bachelor's thesis deals with the attribute and its types in its theoretical part. These types are first briefly introduced and characterized. Furthermore, the language of advertising and corpus material, which consists of descriptions of products of various chocolate manufacturers, are introduced. In the practical part, the corpus material is examined in more detail, the semantic fields and syntactic …víceAbstract:
Bakalářská práce se ve své teoretické části zaobírá přívlastkem a jeho typy, které jsou nejdříve krátce představeny a charakterizovány. Dále je představen jazyk reklamy a korpusový materiál, který tvoří popisy produktů různých výrobců čokolády. V praktické části je tento korpusový materiál blíže zkoumán, jsou představena sémantická pole a syntaktické funkce adjektiv, které je možno v korpusovém materiálu …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/cjh97/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 8. 2020
- Vedoucí: doc. PhDr. Gabriela Rykalová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jana Nálepová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠKROBÁNKOVÁ, Tereza. \textit{Adjektivische und partizipiale Attribute auf Webseiten von Schokoladenherstellern.}. Online. Bakalářská práce. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/imp0jk/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěSlezská univerzita v Opavě
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Němčina pro školskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
The Language of Food Advertisements - Characteristics of Selected Language Means in Food Advertisements
Michaela MRKÁČKOVÁ -
The Language of Job Advertisements - Characteristics of Selected Language Means in Job Advertisements
Iuliia FIALOVÁ -
The Language of Advertising: Analysis of Advertising Slogans in Fast Food Industry
Adela Pilátová -
The language of advertising: An analysis of a technology company advertisements
Lucie Fialová -
The language of advertising: slogans in online NGOs advertising discourse
Karel URBAN -
The language of advertising: linguistic analysis of smartphone advertisements
Dominik HONEŠ -
Comparing the Language of Print and On-line Advertising
Kristýna Mráková -
The Language of Advertising Sports Nutrition and Supplements
Lukáš KALETA