Entita draka v postmoderní kinematografii – Lukáš Tesárek
Lukáš Tesárek
Bachelor's thesis
Entita draka v postmoderní kinematografii
The Entity of a Dragon in Postmodern Cinema
Anotácia:
Bakalářská práce zkoumající metafyzické hranice mezi vnímáním reálného a nereálného z hlediska motivu draka a skrze komparaci jeho využití ve filmovém scénáři.Abstract:
The bachelor’s work is a study of metaphysical borders in perceiving objective and fanciful perceptions. In order to do so, it uses a mainspring of a dragon and compares its utilisation in a film script.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2021
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/pe8u7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 9. 2021
- Vedúci: MgA. Bc. Markéta Sára Valnohová
- Oponent: doc. MgA. Hana Slavíková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Divadelní fakultahttps://is.jamu.cz/th/pe8u7/
Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno
Faculty of TheatreBachelor programme / odbor:
Dramatic Arts / Radio and TV Dramaturgy and Scriptwriting
Práce na příbuzné téma
-
Saskatchewan (and) Film: Place-image and Identity in Saskatchewan Feature Film
Martin Ondryáš -
Film Tourism in EU and the influence of a Film on Destination Image
Vira Savenko -
Between the Novel and Film: A Comparative Analysis of F. Scott Fitzgerald's The Great Gatsby and its two Film Adaptations
Martina Žeňuchová -
Dětský film, rodinný film a film o dětech v kontextu české kinematografie let 2014-2018
Štěpánka Ansorge -
Populární herečky hrají pro Prag-Film. Analýza diskurzu českých hereček účinkujících ve filmech Prag-Filmu
Petra Holíková -
Film noir jako zdroj filmových vyjadřovacích prostředků pro současný animovaný film
Martina ŠEVČÍKOVÁ -
Die Goldenen Zwanziger in Literatur und Film. Volker Kutschers 'Der nasse Fisch' und der Film 'Babylon Berlin'
Daniel MUSÍLEK -
Film jako umění, umění jako film
Lucie KRAMPEROVÁ