Edukace žáků s více vadami v základní škole pro tělesně postižené – Bc. Jana Vaňková
Bc. Jana Vaňková
Diplomová práce
Edukace žáků s více vadami v základní škole pro tělesně postižené
Anotace:
Diplomová práce pojednává o edukaci žáků s více vadami v základní škole pro tělesně postižené. Klasifikuji pohybové vady, zabývám se kombinovanými vadami i dětskou mozkovou obrnou a mentální retardací, legislativou v oblasti vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, rehabilitaci, integrací . Tyto poznatky byly podkladem k praktické části, ve které analyzuji edukaci v základní škole pro …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the education of physically handicapped pupils at an elementary school for the physically handicapped. I classify motor handicaps, I am engaged in combined handicaps and infantile cerebral palsy, mental retardation, legislative in the area of education pupils with special educational needs, rehabilitation, integration. This piece of knoledge was used as a base for the …víceKlíčová slova
Index words handicapped pupils education motor handicaps rehabilitation therapeutic team elementary school for the physically handicapped legislative integration profession setup. Klíčová slova žáci s tělesným postižením edukace pohybové vady rehabilitace terapeutický tým základní škola pro tělesně postižené legislativa integrace profesní příprava.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/a4z7f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2006
- Vedoucí: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Assessment of home-grown school feeding program on pupils’ nutrition, school enrolment, attendance and performance of public elementary school pupils in Northeastern Nigeria
Bulus Barnabas -
Náměty pro vokální činnosti v hudební výchově pro 1. ročník základní školy
Anna Přikrylová -
Metodická a určovací pomůcka pro odběr, mikroskopování a určování sinic a řas pro žáky základních škol
Michaela Pohorská -
Zhudebněné básně pro žáky 1.–3. ročníku základních škol jako inspirace pro budování mezipředmětových vztahů
Natálie Pospíšilová -
Tvorba didaktického materiálu na vybraná témata v českém jazyce pro žáky pátého ročníku základní školy pro sluchově postižené
Hana KUBOŠOVÁ -
Tvorba didaktického materiálu k předmětu tělesná výchova pro žáky 1. stupně základní školy pro sluchově postižené
Monika TEPLÁ -
Tvorba materiálů pro děti na 1. stupni základní školy pro sluchově postižené v Olomouci
Kateřina GAJDŮŠKOVÁ -
Tvorba pracovních listů do anglického jazyka pro žáky druhého stupně na Střední škole, základní škole a mateřské škole pro sluchově postižené v Olomouci
Michaela VOSKÁROVÁ