Analýza závislosti návštěvnosti tyrolských středisek na aktivitách na sociálních sítích – Magdalena Böhmová
Magdalena Böhmová
Master's thesis
Analýza závislosti návštěvnosti tyrolských středisek na aktivitách na sociálních sítích
Analysis of the dependence of the arrivals to Tyrolean tourism centers on their activities on social networks
Abstract:
Tato diplomová práce se věnuje analýze závislosti návštěvnosti tyrolských středisek na aktivitě na sociálních sítích. Nejprve definuje samotnou destinaci coby jednotku systému cestovního ruchu a věnuje se jejímu managementu. Následně se zaměří na destinační marketing zejména z hlediska online marketingu a sociálních médií. V praktické části nejprve zmapuje fungování, strukturu a marketing organizace …moreAbstract:
This diploma thesis analyses the dependence of the arrivals to Tyrolean tourism centers on their activities on social networks. The first chapter describes the definitions, meanings, roles and management of destinations. The next chapter moves one to one of the most important role of a destination management organization: Destination marketing, mainly from the online and social media perspective. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 9. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79699
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2020
- Supervisor: Jan Herget
- Reader: Lenka Benediktová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BÖHMOVÁ, Magdalena. \textit{Analýza závislosti návštěvnosti tyrolských středisek na aktivitách na sociálních sítích}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2018. Available from: https://theses.cz/id/incqxe/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79699
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Vliv digitální demence na rozpoznání product placementu na sociálních sítích
Sára Seidlová