Analýza závislosti návštěvnosti tyrolských středisek na aktivitách na sociálních sítích – Magdalena Böhmová
Magdalena Böhmová
Diplomová práce
Analýza závislosti návštěvnosti tyrolských středisek na aktivitách na sociálních sítích
Analysis of the dependence of the arrivals to Tyrolean tourism centers on their activities on social networks
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje analýze závislosti návštěvnosti tyrolských středisek na aktivitě na sociálních sítích. Nejprve definuje samotnou destinaci coby jednotku systému cestovního ruchu a věnuje se jejímu managementu. Následně se zaměří na destinační marketing zejména z hlediska online marketingu a sociálních médií. V praktické části nejprve zmapuje fungování, strukturu a marketing organizace …víceAbstract:
This diploma thesis analyses the dependence of the arrivals to Tyrolean tourism centers on their activities on social networks. The first chapter describes the definitions, meanings, roles and management of destinations. The next chapter moves one to one of the most important role of a destination management organization: Destination marketing, mainly from the online and social media perspective. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79699
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2020
- Vedoucí: Jan Herget
- Oponent: Lenka Benediktová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79699
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Vliv digitální demence na rozpoznání product placementu na sociálních sítích
Sára Seidlová