Inkluzivní vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra v základní škole – Bc. Eva Menglerová
Bc. Eva Menglerová
Diplomová práce
Inkluzivní vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra v základní škole
Inclusive education of a pupil with autistic spectrum disorder at a primary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou inkluzivního vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra v základní škole. Teoretická část definuje základní pojmy, věnuje se etiologii, klasifikaci, diagnostice a projevům poruch autistického spektra. Dále popisuje legislativní vymezení, rodinné a školní prostředí a problematiku školního klimatu. Věnuje se i pojmům integrace a inkluze, podmínkám edukace …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on the inclusive education of a pupil with autistic spectrum disorder (ASD) at a primary school. The first chapter of a theoretical part defines basic terms. Moreover, it deals with etiology, classification and diagnosis of autistic spectrum disorders. The second chapter describes the legislation, family and school environment and a classroom climate. The third chapter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nka0a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 5. 2017
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Metody práce s žákem s PAS v rámci procesu základního vzdělávání.
Martina BRUŠTÍKOVÁ -
Připravenost pedagogů 1. stupně na integraci žáka s PAS
Jolana STŘÍBNÁ -
Inclusive education for children from marginalized Roma communities
Terézia Bednárová -
The role of a teaching assistant in a primary school classroom
Romana Halíková -
Spolupráce asistenta pedagoga a učitele na 1. stupni základní školy z pohledu asistenta pedagoga
Jaroslava Martinovská -
Asistent pedagoga jako faktor ovlivňující klima třídy
Petra BOHÁČOVÁ -
Vliv asistenta pedagoga na klima školní třídy v běžné MŠ
Lucie KOCOUROVÁ