Conversational repair in pair and group work in upper-secondary EFL classes – Mgr. Adéla Červenková
Mgr. Adéla Červenková
Diplomová práce
Conversational repair in pair and group work in upper-secondary EFL classes
Conversational repair in pair and group work in upper-secondary EFL classes
Anotace:
Tato diplomová práce se soustředí na interakci mezi studenty angličtiny jako cizího jazyka na českých středních školách a na to, jak žáci provádějí opravné sekvence během párové a skupinové práce. Teoretická část práce se věnuje konceptu institucionálního dialogu, epistemiky a oprav. V další části je krátce představena konverzační analýza a metodologie výzkumu. Praktická část staví na konverzační analýze …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on peer interaction in English as a foreign language classes in Czech upper-secondary schools, specifically on how students conduct conversational repair during pair and group work. The theoretical part deals with institutional talk in classroom interaction, epistemics in conversation and repair, followed by a brief introduction of conversational analysis and research methodology …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bif1n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2020
- Vedoucí: doc. Mgr. František Tůma, Ph.D.
- Oponent: B.A. Nicola Catherine Fořtová, M.A.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní metoda sugestopedie jako inspirace pro hodiny anglického jazyka v jazykové škole
Marika Kovácsová -
Přínosy užívání mateřského jazyka v hodinách anglického jazyka
Martina CHVÁLOVÁ -
Použití cílového a/nebo mateřského jazyka v hodinách anglického jazyka na základních školách
Kateřina HLADKÁ -
Práce s významem nových slov v interakci v hodinách anglického jazyka
Simona Jírová -
Rozsah využití mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základních škol
Kateřina PLÍVOVÁ -
Pedagog a jeho metody při práci se studentem s ADHD/ADD při hodinách anglického jazyka s důrazem na rozvoj mluveného projevu
Jan Jehlička -
Akční výzkum zaměřený na využití projektového vyučování v hodinách anglického jazyka na úrovni B1/B2
Dominika Randáčková -
"Could you repeat IT?": Error Analysis of Pair Work Oral Production of Czech Secondary School Students
Miryana Georgieva Slavíková