Dopad ekologických certifikátů na marketing v lesnictví – Filip Dušek, DiS.
Filip Dušek, DiS.
Master's thesis
Dopad ekologických certifikátů na marketing v lesnictví
Impact of environmental certificates on marketing in forestry
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá především problematikou komunikační strategie menších a středních firem zabývajících se pěstováním okrasných a lesních dřevin a možností zvýšit image a rozvoj těchto firem prostřednictvím ekologických certifikátů, svědčících o kladném vztahu firmy k životnímu prostředí. Cílem této práce bylo zároveň zjistit, zda je tato certifikace pro lesní a okrasné školky vůbec možná …viacAbstract:
Abstrakt This thesis mainly deals with the issue of communication strategies of small and medium-sized companies engaged in the cultivation of ornamental and forest tree species, enhance image and development of these businesses through environmental certification, indicative of the company's positive attitude towards the environment. The aim of this study was also to determine whether this certification …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: RNDr. Marcel Riedl, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta lesnická a dřevařskáCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Forestry and Wood SciencesMaster programme / odbor:
Forestry Engineering / Forest Engineering
Práce na příbuzné téma
-
Marketing Communication of Football Clubs through Social Media
Amal Devassy -
Marketing communication of universities in Czech Republic for international students
Jino Raju Kollasserry -
HR marketing communication with focus on digital recruitment (role of social platforms in recruiting)
Tatia Tchkonia -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Barbora Perglová -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Sugandha Tikoo -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Andrea Machciniková -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu
Názov
Vložil
Vložené
Práva