Muzeum města Brna se zaměřením na marketing návštěvnosti – Bc. Alena Procházková
Bc. Alena Procházková
Diplomová práce
Muzeum města Brna se zaměřením na marketing návštěvnosti
Brno City Museum with a focus on the attendance marketing
Anotace:
Tato diplomová práce si klade za cíl vytvořit nový marketingový plán pro zvýšení návštěvnosti Muzea města Brna, kulturní instituce, která je jedním z předních muzeí tohoto typu v České republice. Práce má dvě části. První část se čtenáře snaží uvést obecně do problematiky marketingu v neziskovém sektoru kulturních institucí a tvorby marketingových plánů. Další část se pak věnuje provedení různých analýz …víceAbstract:
This thesis aims to create a new marketing plan to increase the number of visitors to the Brno City Museum, one of the leading museums of its kind in the Czech Republic. The work is divided into two parts. The first part introduces the reader to the general issue of marketing in the non-profit sector of cultural institutions and the creation of marketing plans. The subsequent part is devoted to performing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/m2hxu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2024
- Vedoucí: PhDr. Aleš Filip, Ph.D.
- Oponent: Ing. Filip Hrůza, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Management v kultuře / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness
Jana Sklenářová -
The role of non-profit organizations: an economic analysis
David Vajčner -
Cooperation of Czech environmental nongovermental non-profit organizations with European NNOs
Veronika Školíková -
Communication strategies in promotional texts for charities and non-profit organizations
Zuzana DROZDOVÁ -
Comparison of the institutional framework of non-profit organizations in the Czech Republic , UK and USA
Klára Gajdová -
Zpracování plánu založení neziskové organizace
Pavla Vránová -
Marketingový plán vybrané organizace
Michaela Drdová -
Zpracování plánu založení neziskové organizace
Benedikta Beránková