Bc. Alena Procházková

Diplomová práce

Muzeum města Brna se zaměřením na marketing návštěvnosti

Brno City Museum with a focus on the attendance marketing
Anotace:
Tato diplomová práce si klade za cíl vytvořit nový marketingový plán pro zvýšení návštěvnosti Muzea města Brna, kulturní instituce, která je jedním z předních muzeí tohoto typu v České republice. Práce má dvě části. První část se čtenáře snaží uvést obecně do problematiky marketingu v neziskovém sektoru kulturních institucí a tvorby marketingových plánů. Další část se pak věnuje provedení různých analýz …více
Abstract:
This thesis aims to create a new marketing plan to increase the number of visitors to the Brno City Museum, one of the leading museums of its kind in the Czech Republic. The work is divided into two parts. The first part introduces the reader to the general issue of marketing in the non-profit sector of cultural institutions and the creation of marketing plans. The subsequent part is devoted to performing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2024
  • Vedoucí: PhDr. Aleš Filip, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Filip Hrůza, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta