Vstup značky Starbucks do retailu v České republice – Kateřina Plichtová
Kateřina Plichtová
Master's thesis
Vstup značky Starbucks do retailu v České republice
The introduction of the Starbucks brand into retail in the Czech Republic
Anotácia:
V roce 2018 byla uzavřena globální kávová aliance mezi společností Nestlé a Starbucks. Nestlé získalo výhradní práva prodávat kávy značky Starbucks v potravinových obchodech. Na českém trhu se tyto produkty začaly prodávat v září 2019. Cílem diplomové práce je zjistit, zda konzumenti kávy zaznamenali produkty Starbucks v retailu. V teoretické části diplomové práce jsou popsány klíčové pojmy a poznatky …viacAbstract:
In 2018, a global deal between Nestle and Starbucks was closed. Nestle acquired exclusive rights to sell products with the Starbucks label in retail. The products were introduced on the Czech market on September 2019. The aim of the diploma thesis is to find out whether coffee consumers noticed the appearance of Starbucks coffee products in grocery stores. The theoretical part defines key concepts …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 11. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80168
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2020
- Vedúci: Marcela Zamazalová
- Oponent: Kateřina Smolová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80168
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová