Analýza povědomí o značce Škoda na kolumbijském trhu – Lucie Urbánková
Lucie Urbánková
Bakalářská práce
Analýza povědomí o značce Škoda na kolumbijském trhu
Analysis of awareness of the brand Škoda in Colombian market
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje povědomí o značce Škoda na kolumbijském trhu. Práce je rozdělena do čtyř kapitol, z nichž první dvě jsou teoretické a druhé dvě praktické. V první kapitole se čtenář dozví základní informace o mezinárodním marketingu, v druhé části zjistí, jaké jsou druhy marketingového výzkumu a možnosti následné analýzy dat. Ve třetí kapitole je blíže popsán automobilový průmysl v Kolumbii …víceAbstract:
This Bachelor's thesis analyses awareness of the brand Škoda in Colombian market. The thesis is divided into four parts, two of them are theoretical and two of them practical. In the first chapter, the reader can learn basic information about international marketing, the second part is devoted to market research and data analysis. The third part describes the automotive industry in Colombia and marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49272
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2016
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Lucie Blajer
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49272
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Zvýšení povědomí o značce firmy První Znojemská realitní kancelář s.r.o.
Jakub Leinberger -
Proces posílení povědomí o značce „Urlaub in Österreich“ jako značce, snažící se o zlepšení udržitelnosti v oblasti turismu
Adéla Malinovská -
Návrh marketingové kampaně pro zvýšení povědomí o značce
Hanačíková Hanačíková -
Měření povědomí o značce About you
Sandra Jaroňová -
Uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o značce
Kateřina Fantová -
Povědomí českých spotřebitelů o kvalitativních značkách potravin a potravinářských výrobků
Kristýna Polcarová -
Povědomí o značce a zákaznická spokojenost společnosti MP Krásno, a.s.
Markéta Vrbíková -
Vliv spolupráce vybrané firmy s influencerem na povědomí o značce
Zuzana VACUROVÁ