Optimalizace komunikační strategie ve společnosti MONTI SPA HOTEL Františkovy Lázně – Annette Škodová
Annette Škodová
Diplomová práce
Optimalizace komunikační strategie ve společnosti MONTI SPA HOTEL Františkovy Lázně
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na optimalizaci komunikační strategie vybraného podniku, kterým je Monti Spa Hotel, na základě analýzy dosavadní komunikační strategie ve snaze získat nové klienty. Cílem diplomové práce bylo analyzovat dosavadní komunikační strategii vybrané společnosti a následně ji optimalizovat na základě zjištěných nedostatků a přání hostů. V praktické části byl proveden primární …víceAbstract:
This thesis focuses on the optimization of the communication strategy of a selected company, which is Monti Spa Hotel, based on the analysis of the existing communication strategy in an effort to attract new clients. The aim of the thesis was to analyze the existing communication strategy of the selected company and then optimize it based on the identified gaps and guests' wishes. In the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠKODOVÁ, Annette. \textit{Optimalizace komunikační strategie ve společnosti MONTI SPA HOTEL Františkovy Lázně}. Online. Diplomová práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/ip66k6/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program:
Projektové řízení inovací
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace v uměleckém průmyslu se zaměřením hudební cestovní ruch
Petra Kmoníčková -
Marketingová komunikace v cestovním ruchu: analýza vybraného příkladu
Safonkina Safonkina -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Analýza marketingové komunikace firem cestovního ruchu ve vybrané destinaci ruchu
Alexandr Fomenko -
Implementace trendů cestovního ruchu do marketingové komunikace CK a CA ve 21. století
Viktor Kolář -
Marketingová komunikace v kongresovém cestovním ruchu
Adéla Koudelková -
Sociální sítě a jejich význam pro cestovní ruch
Kristýna Kubešová -
Návrh webové komunikace obce se zaměřením na cestovní ruch
Lenka Procházková