Externí strategická analýza pro vybranou společnost – Ondřej Bobek
Ondřej Bobek
Diplomová práce
Externí strategická analýza pro vybranou společnost
Anotace:
Práce se zaměřuje na určení nejdůležitějších faktorů, které mají vliv na strategii společnosti pěstující jablka a také na výběr odrůd k výsadbě. K tomuto jsem využil analýzu PESTEL, Porterovu analýzu a analýza trhu. Pro zkoumání nákupního rozhodování a preferencí spotřebitelů byl vyžit dotazník. Jako hlavní faktor mající vliv na strategii byly vyhodnoceny klimatické podmínky. Nejpravděpodobnějším scénářem …víceAbstract:
This paper is focused on determining the most important factors having impact on strategy of apple growing company and also on choosing an apple variety for growing. For this purpose PESTEL framework, Five forces and market analysis were used. For determining consumers’ behaviour and buying preferences an questionnaire was used. The weather was identified as the most important factor to have impact …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíMagisterský studijní program:
Podnikání a komerční inženýrství v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Doporučení pro hospodářskou politiku ve vztahu k nadnárodním podnikům v České republice v roce 2018
Jáchym Novotný -
Consumer Preferences and Brand Loyalty To Fast-Food Restaurant chains in Georgia
Mariami Denosashvili -
The Impact of Business Cycles on Consumer Preferences towards Various Movie Genres
Jiří Alexa -
Preparation of labor market for the industry 4.0 focusing on the Russian labor market
Vasilisa Kurnikova -
Marketingová strategie společnosti Penny Market na českém trhu
Kateřina Šnejdarová -
Market entry of a company SaZ s.r.o. onto the Canadian Road-Rail market
Jan Truska -
Go-to-market strategie pro uvedení značky na nový trh
Diliara Abdiukhanova