Bc. Karolína Racková

Master's thesis

Travel agencies' advertisements - persuasive strategies and stylistic features

Travel agencies' advertisements - persuasive strategies and stylistic features
Anotácia:
Tato diplomová práce se zaměřuje na přesvědčovací strategie a stylistické prvky v reklamách cestovních kanceláří. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část představuje reklamu obecně, její historický vývoj, funkce, druhy a různé přesvědčovací strategie i stylistické rysy. Empirická část se skládá z analýzy 50 vzorků brožur cestovních kanceláří. Výzkum se zaměřuje na analýzu přesvědčovacích …viac
Abstract:
This diploma thesis focuses on persuasive strategies and stylistic features in travel agencies’ advertisements. The thesis is divided into two main parts. The theoretical part introduces advertising in general, its historical development, functions, types, and different persuasive strategies as well as stylistic features. The empirical part consists of analysing 50 samples of travel agencies’ brochures …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2022
  • Vedúci: doc. Mgr. Olga Dontcheva-Navrátilová, Ph.D.
  • Oponent: doc. PhDr. Renata Povolná, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masaryk University

Faculty of Education

Master programme / odbor:
Lower Secondary School English Language Teacher Training / Lower Secondary School English Language Teacher Training