Sociální marketing jako nástroj získávání dobrovolníků v sociálních službách – Monika Kopečná
Monika Kopečná
Bachelor's thesis
Sociální marketing jako nástroj získávání dobrovolníků v sociálních službách
Social Marketing as a Tool of Acquiring Volunteers in Social Servises
Anotácia:
Tato práce pojednává o problému získávání dobrovolníků do sociálních služeb.Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmu marketing, sociální marketing, sociální služby a dobrovolnictví. Praktická část se opírá o polostrukturované rozhovory s vedoucími, řediteli, sociálními pracovníky, kteří dobrovolníky získávají, organizují kampaně, veřejné akce k získávání dobrovolníků.Cílem bakalářské práce je …viacAbstract:
The major objective of this study is to explore the methods social services use to acquire volunteers. This thesis concerns the problem of recruiting volunteers for social services. The theory section aims to define key terms, such as marketing, social marketing, volunteering, social services and describes the ways of recruiting volunteers for social services. The empi-rical part consists of semi-structured …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zverejniť od: 22. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kopečná, Monika. Sociální marketing jako nástroj získávání dobrovolníků v sociálních službách. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Řízení personální práce a interní personální marketing v sociálních službách města Frýdku-Místku
Petra Nováková -
Sociální marketing v neziskových organizacích poskytujících služby sociální prevence v Plzeňském kraji
Vendula ČUBOVÁ -
Sociální marketing jako nástroj získávání dobrovolníků v sociálních službách
Monika Kopečná -
Sociální marketing
Tim Kutil -
Marketing a zohledňování sociální a kulturní různorodosti v hotelu Hilton Prague
Anna Oliinyk -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Motivace českých dobrovolníků pro zapojení do humanitární činnosti na balkánské trase evropské migrační krize
Radka VALOVÁ