Mediální agenda EU: trendy a současný stav – Bc. Edita Bezegová
Bc. Edita Bezegová
Bakalářská práce
Mediální agenda EU: trendy a současný stav
Media Agenda of EU: trends and current status
Anotace:
Následující text se podrobně zabývá problematikou mediální agendy Evropské unie. Shrnuje její vznik a vývoj a přes analýzu současného stavu se pokouší odhalit trendy rozvoje mediálního práva a příbuzných oblastí, jako jsou regulace mediálního trhu či podpory a dotace jednotlivých institucí EU v odvětví médií a komunikace. Hlavním cílem práce je shrnutí aktuálně platné mediální agendy Evropské unie …víceAbstract:
This text deals in detail with an issue of the media agenda of the European Union. It summarizes its rise and development and trough the analysis of the current status it attempts to reveal trends of the media law progress and also to map situation in related fields such as media markets regulations or supports and subsidies of the EU institutions in areas of media and communication. The main objective …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lb0x8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2011
- Vedoucí: doc. PhDr. Petr Kaniok, Ph.D.
- Oponent: Ing. Mgr. Marián Belko, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Evropská studia
Práce na příbuzné téma
-
"Na hranicích musí panovat zákon a pořádek": Analýza budování mediální agendy a mediální reprezentace tzv. migrační krize v denících Právo a MF Dnes
Michal Tkaczyk -
Evropeizace českého filmového průmyslu prostřednictvím programu Evropské unie MEDIA
Kateřina Borovská -
Současné hrozby a výzvy Evropské unie - soubor publicistických rozhovorů pro Deník N
Denisa Píšová -
European Union Agencies and the Security of Europe: Challenges of Institutional Cooperation in the Agent-Principal Context
Katka VAVŘINOVÁ -
Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání
Adam Goranov -
Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání
Markéta Nedvědová -
Veřejnoprávní regulace médií
Zuzana Křivánková -
Genderové stereotypy v reklamě a jejich regulace dle českého práva
Leona Kroupová