Vícejazyčná marketingová komunikace společnosti Adidas na sociální síti Instagram – Denis Dzhuraev
Denis Dzhuraev
Bakalářská práce
Vícejazyčná marketingová komunikace společnosti Adidas na sociální síti Instagram
Multilingual Marketing Communication of the Company Adidas on the Instagram
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vyhodnotit vícejazyčnou marketingovou komunikaci společnosti Adidas na sociální síti Instagram. Nejprve jsou proto rozebrány základní koncepty komunikace obecně, marketingové komunikace, reklamy a zásady užívání více jazyků v marketingové komunikaci. Na to navazuje praktická část, kdy je představena společnost Adidas a poukázáno na to, jak je její marketingová strategie a …víceAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to evaluate the multilingual marketing communication of the Adidas company on the Instagram social network. First of all, the basic concepts of communication in general, marketing communication, advertising and the principles of using multiple languages in marketing communication are discussed. This is followed by a practical part where Adidas is introduced and how …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Evgenia Maleninska
- Oponent: Albert Hoffmann, Mgr.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DZHURAEV, Denis. \textit{Vícejazyčná marketingová komunikace společnosti Adidas na sociální síti Instagram}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/ipo8zd/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva