Marketingová komunikace počítačové firmy Profitec – Radka POLESNÁ
Radka POLESNÁ
Bakalářská práce
Marketingová komunikace počítačové firmy Profitec
Marketing communication of the computer company Profitec
Anotace:
Předmětem mé bakalářské práce je analýza současného stavu marketingové komunikace počítačové firmy a sestavení doporučení pro tvorbu komunikace nové. Ve své práci představuji firmu Profitec a její současnou marketingovou komunikaci, která je po prozkoumání zhodnocena. Zkoumána je též efektivita obecných složek komunikačního mixu na cílové skupině firmy, aby mohla být vytvořena účinná marketingová komunikace …víceAbstract:
The subject of my bachelor thesis is the analysis of the current state of marketing communications inside a software company and compilation of recommendations for anew communications. The name of the company chosen for my thesis is Profitec and thier current marketing communication which has been evaluated during my inspection. The effectiveness of the common assets on the communication mix and thier …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Mgr. Lenka Nigrinová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POLESNÁ, Radka. \textit{Marketingová komunikace počítačové firmy Profitec}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/ipp1gi/.
Jak správně citovat práci
POLESNÁ, Radka. Marketingová komunikace počítačové firmy Profitec. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Marketingová komunikace se zaměřením na public relations v knihovně Jiřího Mahena v Brně
Veronika Juráková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Analýza marketingové komunikace konkrétního podniku s důrazem na Public Relations
Tomáš Psota -
Marketing ve vybrané obchodní společnosti
Eva Fialová