Pavel SMEJKAL
Diplomová práce
Role komiksu ve vývoji čtenáře
The role of comic books in the development of reading
Anotace:
Diplomová práce Role komiksu ve vývoji čtenáře se zabývá didaktickými možnostmi komiksu. Zejména jeho základními charakteristikami, které by mohly pomoci ve výuce čtenářské gramotnosti, blíže v rozvoji čtenářství. Hledá prostor pro využití komiksu na základě analýzy komiksu a procesu učení se čtení. Přináší ukázku práce s komiksem - komentovanou přípravu učitele a pracovní listy pro výukový blok Malý …víceAbstract:
The diploma thesis called The role of comic books in the development of reading deals with didactic options of comics. Especially with its basic characteristics which could help in teaching reading literacy, more closely in the development of reading. It searches a space for the use of comics based on the analysis of comics and the process of learning to read. It provides an example of working with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Ondřej Hník, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SMEJKAL, Pavel. Role komiksu ve vývoji čtenáře. Ústí nad Labem, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství českého jazyka a literatury pro střední školy / Učitelství českého jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie na střední škole
Lucie Kopicová -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie
Sára ČERNÁ -
Čtenářská gramotnost žáků na konci 1. vzdělávacího období ve vztahu k vyučovací metodě
Jana Kalinová -
Čtenářská gramotnost v procesu vzdělávání
Melina FLOKSOVÁ -
Čtenářské akce regionálních knihoven a dospívající čtenář
Dominika Schrammová -
Čtenářské akce regionálních knihoven a dětský čtenář
Ivana Hlaváčová -
Dystopický román pro mládež a jeho čtenář
Marcela Benešová -
Neruda jako čtenář (ve svých dopisech)
Michaela NOVOSADOVÁ