The English language in the Commercials aimed at Czech market – Nikola KLIMKOVÁ
Nikola KLIMKOVÁ
Bakalářská práce
The English language in the Commercials aimed at Czech market
The English language in the Commercials aimed at Czech market
Abstract:
This thesis focuses on the use of English words in the commercials aimed at Czech market. The aim is to: collect examples of commercials analyse which types and what amount of English words they contain determine which word classes are used the most oftenAbstract:
Tato diplomová práce se soustředí na užití anglických slov v televizních reklamách zaměřených na český trh. Cílem je: shromáždit příklady reklam analyzovat, které druhy a jaké množství anglických slov obsahují zjistit, které slovní druhy jsou užívány nejčastěji
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2015
Zveřejnit od: 12. 6. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ivana Řezníčková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KLIMKOVÁ, Nikola. The English language in the Commercials aimed at Czech market. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.6.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 6. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Angličtina ve sféře podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal -
Efektivní televizní reklama na trhu telefonních operátorů
Ester Horovičová -
Reklama jako součást života
Karel Fiedler -
Ruská televizní reklama
Lolita LITVINENKO -
YouTube reklama a její potenciál v českém mediálním prostředí
Ekaterina Syreskina -
Dospělý návštěvník jako cílová skupina edukační činnosti muzea
Zdenka Broušková -
Romové jako cílová skupina terénní sociální práce
Michal Sroka -
Vyvoj pixel art 2D hry v Unity
Dmitriy Shemet