Marketing hotelových řetězců - Hotel Golden Key – Anna Smrčková
Anna Smrčková
Bakalářská práce
Marketing hotelových řetězců - Hotel Golden Key
Marketing in Hotel Chains - Golden Key hotel
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na marketing v pražském hotelu Golden Key. Zaměřuje se především na jeho marketingový mix, SWOT analýzu a event marketing. V práci je rozebrán marketingový mix hotelu, tzn. v jaké míře se zde s jednotlivými nástroji pracuje a jak jsou kombinovány. Na základě vytvořeného dotazníku je zpracovaná SWOT analýza hotelu, která ukázala silné a slabé stránky a příležitosti a hrozby …víceKeywords
Event marketing
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2019
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB11275
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2019
- Vedoucí: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
- Oponent: Ing. Veronika Židová, Ph.D., DiS.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 6. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
Marketingový mix daného eventu
Robin Elšík -
Event marketingová strategie jako součást marketingového mixu
Lucie Čajkovičová -
Marketingový mix společnosti Kluge & Co
Svobodová Svobodová -
Event marketing a jeho místo v rámci marketingové komunikace
Indira Dairova -
Klady a zápory event marketingových akcí
Markéta Kodetová -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Anzhelika Panaeva
Název
Vložil
Vloženo
Práva