Marketing prostřednictvím Instagram influencerů: vliv počtu sledujících a divergence produktu na postoj ke značce – Maryia Bashkardzina
Maryia Bashkardzina
Bakalářská práce
Marketing prostřednictvím Instagram influencerů: vliv počtu sledujících a divergence produktu na postoj ke značce
Marketing through Instagram influencers: the impact of follower count and product divergence on brand attitude
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjištění, jak marketing přes influencery na Instagramu může působit na značku a povědomí o značce, které bude vhodné a adaptované pro český trh. Ke splnění cíle povede kritické zkoumání a potvrzení nebo vyvracení stanovených hypotéz. Praktickým cílem bakalářské práce je aplikovat navrženou metodiku, jak marketing prostřednictvím influencerů funguje, nabídnout doporučení pro …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to find out how marketing through influencers on Instagram can influence brand and brand awareness that will be suitable and adapted for the Czech market. To achieve the objective, critical examination and confirmation or refutation of the hypotheses set will lead to the achievement of the objective. The practical aim of the bachelor thesis is to apply the proposed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/87662
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2022
- Vedoucí: Anton Shavshukov
- Oponent: Lucie Sára Závodná
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BASHKARDZINA, Maryia. \textit{Marketing prostřednictvím Instagram influencerů: vliv počtu sledujících a~divergence produktu na postoj ke značce}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/iqjyit/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87662
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing "for social good": Využití influencerů neziskovými organizacemi
Sára Černá -
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová -
Influencer marketing
Kristýna Dvořáčková -
Influencer marketing in circular economy
Esra Kale -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na generaci Z
Kateryna Stryzhevska -
Ideál ženské krásy a jeho souvislosti s vnímáním body image v prostředí sociální sítě Instagram
Martina Homoláková -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková