Nové trendy v internetovém marketingu – Denisa Urbanová
Denisa Urbanová
Diplomová práce
Nové trendy v internetovém marketingu
New Trends in Internet Marketing
Anotace:
Tato diplomová práce se bude zabývat možnostmi využití nejnovějších trendů a nástrojů internetového marketingu v komunikačních aktivitách veřejnoprávní instituce Český rozhlas. Tato práce se bude nejprve zabývat současnými trendy v internetovém marketingu v obecném slova smyslu. Její pozornosti neujdou pojmy související s dynamickým vývojem internetových aplikací jako jsou nová média, sociální sítě …víceAbstract:
This diploma thesis concerns the possible ways of use of internet marketing trends and tools in Czech Radio communication activities. In the first step, the thesis will analyse the internet marketing trends in general with regard to the dynamic evolution in the field of internet applications. A special attention will be applied to such terms as new media, social networks and virtual communitites and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25104
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2010
- Vedoucí: Bohumír Štědroň
- Oponent: Jana Halířová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25104
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria -
Internet Marketing
Kamil Koštiál -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketing strategies for new media in the internet Era – DouYin short video as an example
Meng Xi Zhang -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová