Online marketingová strategie hotelu Vienna House Diplomat – Markéta Burešová
Markéta Burešová
Master's thesis
Online marketingová strategie hotelu Vienna House Diplomat
Analysis of the online marketing strategy of Vienna House Diplomat
Abstract:
Předmětem diplomové práce je online strategie konkrétního hotelu se zaměřením na analýzu webové stránky jakožto hlavního komunikačního kanálu. Hlavním cílem práce bylo zanalyzovat webovou stránku z hlediska uživatelské přívětivosti a viditelnosti ve vyhledávačích. V úvodních kapitolách došlo k vymezení online marketingu a jeho specifik v cestovním ruchu, byl také představen online komunikační mix a …moreAbstract:
The subject of this thesis is the online strategy of a particular hotel with a focus on the analysis of the website as the main communication channel. The main aim of the thesis was to analyze the website in terms of user friendliness and visibility in search engines. In the introductory chapters, the definition of online marketing and its specifics in tourism was defined, as well as an online communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 6. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79308
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2020
- Supervisor: Martin Vaško
- Reader: Zuzana Kvítková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79308
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Využití online marketingu v prostředí čínského trhu
Petra Kotalová -
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Linda Valešová -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Specifika internetového marketingu na ruském trhu
Stanislav Chernutskiy -
Efektivnost online marketingových nástrojů ve vztahu k návštěvnosti a konverzi na e-shopu
Luboš Vnenk -
Dopady krize způsobené Covid-19 na podnikání v cestovním ruchu v ČR
Petr Trnka -
Nové trendy v podnikání v cestovním ruchu
Pátková Pátková -
Programy pro zmírnění pandemické situace v podnikání v cestovním ruchu ve vybraných zemích
Nella Vavrčíková