Analýza kvality poskytovaných služeb na lince technické podpory ve společnosti KASTNER software s.r.o – Kateřina Radvanská
Kateřina Radvanská
Bakalářská práce
Analýza kvality poskytovaných služeb na lince technické podpory ve společnosti KASTNER software s.r.o
Analisys Quality of Provided Services on the Technical Support Line in the Company KASTNER software s.r.o.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou kvality poskytovaných služeb na lince technické podpory, nalezení problematických míst a návrhu na jejich odstranění. Práce je teoreticko-aplikačního charakteru. V teoretické části je provedena literární rešerše, týkající se marketingu a kvality služeb, metodám řízení kvality a je představena obecná problematika tech-nické podpory. Hlavní část práce je věnována …víceAbstract:
This thesis provides an analysis of technical support calls. It identifies inefficient processes and offers improvements. The thesis combines theoretical reflection and application. In theoretical part, a literature review with focus on marketing and service quality issues is conducted. This part further introduces the field of product technical support. The core of the thesis focuses on analysis of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2015
Zveřejnit od: 15. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RADVANSKÁ, Kateřina. \textit{Analýza kvality poskytovaných služeb na lince technické podpory ve společnosti KASTNER software s.r.o}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/iqwmd4/.
Jak správně citovat práci
Radvanská, Kateřina. Analýza kvality poskytovaných služeb na lince technické podpory ve společnosti KASTNER software s.r.o . Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Řízení výroby a kvality
Práce na příbuzné téma
-
Softwarová podpora v oblasti zajišťování kvality metalurgické svařitelnosti ocelí
Radek Termer -
Kvalita služby v počítačových sítích s protokolem IPv6
Filip Malinka -
Kvalita služby v sítích DSVPN a DMVPN
Filip Malinka -
Řízení kvality poskytovaných služeb v restauraci
Alina Koltykova -
Význam Českého systému kvality služeb pro kvalitu poskytovaných služeb v cestovním ruchu
Jana Plátenková -
Řízení kvality veřejných služeb - případová studie
Nikol Řačáková -
Management kvality poskytovaných služeb v gastronomii
Eva Šulecová -
Analýza řízení kvality služeb vybrané firmy
Hana Dropová