Radek Nišev

Bakalářská práce

Marketing strategy for the entry of the ARMODD brand into new European markets

Marketingová strategie pro vstup značky ARMODD na nové evropské trhy
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vývoj marketingové strategie pro ARMODD, českou D2C značku specializující se na chytré hodinky, která plánuje expanzi na nové evropské trhy. Teoretická část se zabývá klíčovými marketingovými koncepty, včetně významu hodnoty pro zákazníka, digitálních marketingových strategií a metod vstupu na trh, se zaměřením na e-commerce a D2C modely. Metodologická část nastiňuje …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the development of a marketing strategy for ARMODD, a Czech D2C brand specializing in smartwatches, as it plans to expand into new European markets. The theoretical part addresses key marketing concepts, including the importance of customer value, digital marketing strategies, and market entry methods, with a focus on e-commerce and D2C models. The methodological part …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 9. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2024
  • Vedoucí: Jan Mareš
  • Oponent: Šárka Pikhartová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/94885

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management