Vzdělávání žáků s vývojovou dysfázií – Veronika CHLUBNOVÁ
Veronika CHLUBNOVÁ
Bakalářská práce
Vzdělávání žáků s vývojovou dysfázií
Education of pupils with the developmental dysphasia
Anotace:
Kvalifikační bakalářská práce se zabývá průběhem vzdělávání žáků s vývojovou dysfázií v běžných základních školách. Teoretická část vymezuje vývoj řeči, příčiny a klasifikaci narušené komunikační schopnosti, pojem vývojová dysfázie a vzdělávání žáků s vývojovou dysfázií. Praktická část na základě rozhovorů a pozorování zjišťuje pozitivní a negativní vlivy, které ovlivňují vzdělávání žáků s vývojovou …víceAbstract:
Qualification bachelor thesis deals with the course of education of pupils with developmental dysphasia in ordinary primary schools. The theoretical part defines the development of speech, the causes and classification of impaired communication skills, the concept of developmental dysphasia and the education of pupils with developmental dysphasia. The practical part, based on interviews and observations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 8. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. PaedDr. Ilona Pešatová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CHLUBNOVÁ, Veronika. Vzdělávání žáků s vývojovou dysfázií. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - intervence
Práce na příbuzné téma
-
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Pohled pedagogů s různou délkou praxe na výchovu a vzdělávání žáka s Apergerovým syndromem
Erika Zikmundová -
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Vzdělávání žáku s autismem ve speciálních školách, a jak vnímají vzdělávání rodiče žáků s PAS.
Eva PETŘÍKOVÁ -
Vzdělávání žáka s ADHD a SPU na ZŠ a na víceletém gymnáziu s uměleckým zaměřením
Pavla Burešová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Metody práce s žákem s PAS v rámci procesu základního vzdělávání.
Martina BRUŠTÍKOVÁ