Ing. Martina Štrombachová

Bachelor's thesis

Úloha výzkumu trhu v marketingové strategii a systému informací

Role of Market Research in Marketing Strategy and System of Information
Abstract:
Cílem této práce je přiblížit úlohu výzkum trhu v marketingové strategii. Nejprve jsem se zaměřila na stručnou charakteristiku marketingu a marketingového informačního systému. Samostatnou kapitolu jsem věnovala jak marketingovému výzkumu tak marketingové strategii ve které shrnuji teoretické informace. Závěrečnou kapitolu jsem pak věnovala tvorbě marketingové strategii v praxi i s konkrétními ukázkami …more
Abstract:
The target of this work is to show the role of market research within the marketing strategy. As first, I have tried to focus briefly on characteristic of marketing and marketing information system. I have concentrated on marketing research and marketing strategy in specific chapter where I summing up theoretical information. The last chapter is fully focused on creating marketing strategy in real …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2009
  • Supervisor: PhDr. Iva Petrová
  • Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní