Nation Brands Index - postavení České republiky – Johana Nádvorníková
Johana Nádvorníková
Bakalářská práce
Nation Brands Index - postavení České republiky
Nation Brands Index - position of the Czech Republic
Anotace:
V současné době musí hlavně malé státy klást velký důraz na propagaci svých předností a atraktivních vlastností, které mohou světu nabídnout. Česká republika v poslední době vykazuje poměrně výrazné snahy v této oblasti a zapojuje se do propagace své individuality. Tato práce se zabývá Nation Brands Indexem, jako prostředkem měřícím pověst zemí, a postavením České republiky v jeho žebříčku hodnocení …víceAbstract:
Nowadays especially small states really have to focus on the promotion of their strenghts and attractive characteristics that they can offer to the world. The Czech Republic has recently shown quite evident efforts in this area and has joined into the promotion of itself. This thesis focuses on the Nation Brands Index as a mean that measures the image of countries, and on the position of the Czech …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/38158
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2013
- Vedoucí: Jana Peterková
- Oponent: Radka Druláková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/38158
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní studia - diplomacie
Práce na příbuzné téma
-
Nation branding a značka „Česká republika“
Michaela Haljuková -
Nation branding jako nástroj uplatnění soft power státu
Adéla Hradilová -
Nation branding: Případová studie Nového Zélandu a Austrálie
Jiří Drozd -
The Development of the Image of the Beatles
Michaela Vasmanská -
Nation branding jako nástroj uplatnění soft power státu
Adéla Hradilová -
Nation branding jako nástroj zahraniční politiky státu
Adéla Hradilová -
New tendencies of nation branding in the Nordic region
Kseniia Barsukova -
Naréndra Módí a současný nation branding Indie
Andrea Mudrová