Vanda Kotíková

Master's thesis

Positioning značky Carla

Brand positioning Carla
Abstract:
Ve své diplomové práci " Positioning značky Carla" jsem se zaměřila na analýzu pozice značky Carla na českém trhu, ze které následně vycházelo mé doporučení v závěru práce. V teoretické části charakterizuji marketing a trendy marketingu v současnosti, popisuji jednotlivé složky marketingového mixu a SWOT analýzu. Druhá kapitola popisuje značku, její vývoj, historii, trendy a prvky. Ve třetí části teoretické …more
Abstract:
This diploma thesis called "Brand positioning Carla" is focused on the analysis of the position of the brand Carla on the Czech market. My recommendations are based on this analysis. The theoretical part describes current marketing and marketing trends, the components of the marketing mix and SWOT analysis. The second chapter describes the brand's development, history, trends and brand elements. The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 11. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2010
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Josef Šmíd

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/21044