Vanda Kotíková
Master's thesis
Positioning značky Carla
Brand positioning Carla
Abstract:
Ve své diplomové práci " Positioning značky Carla" jsem se zaměřila na analýzu pozice značky Carla na českém trhu, ze které následně vycházelo mé doporučení v závěru práce. V teoretické části charakterizuji marketing a trendy marketingu v současnosti, popisuji jednotlivé složky marketingového mixu a SWOT analýzu. Druhá kapitola popisuje značku, její vývoj, historii, trendy a prvky. Ve třetí části teoretické …moreAbstract:
This diploma thesis called "Brand positioning Carla" is focused on the analysis of the position of the brand Carla on the Czech market. My recommendations are based on this analysis. The theoretical part describes current marketing and marketing trends, the components of the marketing mix and SWOT analysis. The second chapter describes the brand's development, history, trends and brand elements. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 11. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21044
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2010
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Josef Šmíd
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21044
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
MARKETING AND PROMOTIONAL STRATEGY OF NCELL IN NEPAL
Sagar Gautam -
Marketing communication: Advertising and Promotional Strategy of Bottlers’ Nepal Limited
Aarjana Khadka -
Marketing communication activities of ESN CULS Prague
Liubov Khlebtcova -
Analýza a návrh marketingové komunikace pro Cukrárnu a Kavárnu Vločka
Natálie Vlčková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Analýza a zhodnocení marketingové strategie Stages Hotelu Prague, A Tribute Portfolio Hotel
Nicola Pospíšilová -
Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku
Jakub Halouzka -
Analýza a návrhy na zlepšení marketingové a komunikační strategie Rodinného pivovaru BERNARD a.s.
Jan Jandáček