Zhodnocení potenciálu zavedení certifikovaných Fair Trade květin na trh ČR – Karolína Jánošíková
Karolína Jánošíková
Diplomová práce
Zhodnocení potenciálu zavedení certifikovaných Fair Trade květin na trh ČR
Evaluation of the Fair Trade flowers potential introduction into the CR market
Anotace:
Práce se zabývá dvěma hlavními oblastmi. První z nich je zhodnocení současného stavu květinového průmyslu ve světě s důrazem na současnou produkci řezaných květin v rozvojových zemích a jsou definovány základní skupiny problémů, které produkci řezaných květin v těchto zemích provází.V rámci popisu květinového průmyslu je hodnocen i současný stav odvětví v České republice spolu se současnými trendy …víceAbstract:
The Diploma thesis deals with two main areas. First one is an evaluation of current situation of world’s flower industry with emphasis on the current production of cut flowers in developing countries. Particular groups of problems which go along with the cut flower production in these countries are defined.The current state of flower industry in the Czech Republic is evaluated and current trends such …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Bohuslava Boučková, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JÁNOŠÍKOVÁ, Karolína. \textit{Zhodnocení potenciálu zavedení certifikovaných Fair Trade květin na trh ČR}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/isnu2g/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Česká zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Evropská agrární diplomacie
Práce na příbuzné téma
-
Fairtradové ovoce a květiny na českém trhu
Alena NEUWIRTHOVÁ -
Riskantní krása květin: Environmentální a sociálně-ekonomické důsledky květinového průmyslu a informovanost spotřebitelů
Kateřina Kosová -
Chování spotřebitele na trhu s řezanými květinami
Zuzana Svobodová -
Attitudes towards Fair-Trade Products by Czech Consumers
Sandra Karráová -
Fair Trade v prostředí českých spotřebitelů v Ústeckém kraji
Tereza JAROŠOVÁ -
Czech consumers awareness of Fair Trade products
Helena Chocholoušková -
Fair trade – komparace dopadů konceptu rozvojové politiky v mezinárodním obchodu na spotřebitele v České republice a producenty v Etiopii po roce 1994
Lukrécie Kopečná -
Faktory ovlivňující spotřebitele při nákupu produktů fair trade
Michael VEDRA
Název
Vložil
Vloženo
Práva