Analýza metodiky Helen Doron Early English – Bc. Marie Barotová
Bc. Marie Barotová
Bakalářská práce
Analýza metodiky Helen Doron Early English
An Examination of the Helen Doron Early English Methodology
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá platnost metodiky Helen Doron Early English pro výuku angličtiny pro děti s ohledem na vývoj dětí, jejich specifické charakteristiky jako žáků a v rámci RVP PV. Nabízí podrobné uvedení do metodiky Helen Doron Early English a ukazuje, jak metodika reflektuje konkrétní potřeby dětí v souladu s jejich celkovým vývojem. Také ukazuje, v kterých ohledech souhlasí s přístupy RVP PV …víceAbstract:
The Bachelor’s Thesis examines the validity of the Helen Doron Early English methodology for teaching English to very young learners within the frames of child development, nature of child learners, and the RVP PV document. It provides an in-depth introduction to the methodology and shows how it links to the specific needs of children with respect to their development as a whole. It also describes …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jfblr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2014
- Vedoucí: Mgr. Bc. Šárka Dohnalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj komunikačních dovedností dle RVP PV v mateřských školách regionu Pohořelice
Helena Křivánková -
Přínos prožitkového zpracování beletristické literatury při práci s dětmi v mateřské škole Černice
Helen KARMÍNOVÁ -
Teaching English to children with Attention Deficit Hyperactivity Disorders with focus on Helen Doron Early English method.
Zuzana TYMLOVÁ -
Description and Comparison of Alternative Methods of Teaching English
Markéta STAŇKOVÁ -
Teaching English to children with Attention Deficit Hyperactivity Disorders with focus on Helen Doron Early English method.
Zuzana TYMLOVÁ -
Vowel Quality and Stress Placement Tendencies Pronounced by Czech Speakers of English
Šárka Macková -
The Linguistic relativity hypothesis: Comparison of English, Czech and Slovak languages
Anna Sopková -
How do datives raise to our (dis)advantage? Applied arguments in English and Czech
Matěj KUNDRÁT