Jan Lokajíček

Bachelor's thesis

Vládní kampaň pro americký radar

The goernment campaign for the american radar
Anotácia:
Tématem práce je politický marketing a jeho uplatnění v kampani pro plánovanou výstavbu radarové základny Spojených států na území ČR. První část je věnována politickým vyjednáváním, která vedla k myšlence vybudovat v Česku radar a navazujícím skutečnostem, které vedly k opuštění myšlenky tento radar vybudovat. Dále je v práci popsáno zajištění kampaně pro radar ze strany vlády a propagační materiály …viac
Abstract:
This work analyzes the use of political marketing in campaign for the American radar in the Czech Republic. Its objective is to analyze the key factors which led to the failure of that campaign. At the beginning, political negotiations which led to the idea of radar are mentioned, followed by description of how the campaign was arranged by the government and what the promotional materials were. At …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 11. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
  • Vedúci: Vladimíra Dvořáková
  • Oponent: Karel Müller

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/22078