Výzkum vlivu jednotlivých druhů reklamy na specifické cílové skupiny – Bc. Nastasiya Tsvyk
Bc. Nastasiya Tsvyk
Master's thesis
Výzkum vlivu jednotlivých druhů reklamy na specifické cílové skupiny
Research on the Influence of Individual Types of Advertisement on Specific Target Groups
Abstract:
V této práci se zabývá vlivem jednotlivých druhů reklamy na nákupní chování spotřebitelů. Cílem je zjistit možnosti dosahu působení vybraných druhů reklamní komunikace na stávající i budoucí zákazníky a také analyzovat míru dopadu této komunikace na specifickou skupinu spotřebitelů. Práce je rozdělena na dvě části. V teoreticko-metodologické části se zabývám zejména charakteristikou náležitostí spojených …moreAbstract:
This thesis deals with the influence of the individual kinds of advertising on the shopping behavior of consumers. The aim is to find out the possibilities of the range of selected kinds of advertising communication to the existing and future customers, and also to analyze the rate of the impact of this communication on the specific group of consumers. The thesis is divided into two parts. In the theoretic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/h9n7l/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2012
- Supervisor: PhDr. Iva Petrová
- Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (výzkumná sonda, soubor kazuistik)
Anna Esina -
Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (výzkumná sonda, soubor kazuistik)
Jana Olšovská -
Postoj pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists
Barbora Škubalová -
Sociální klima a podniková kultura (výzkumná sonda určité firmy či podniku) jako faktor ovlivňující podnikovou stabilitu
Iva Ševčíková -
Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (výzkumná sonda, soubor kazuistik)
Jana Olšovská -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Role sociálních sítí v komunikačním mixu
Michael Lindner -
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
Lenka Jíchová