Výzkum vlivu jednotlivých druhů reklamy na specifické cílové skupiny – Bc. Nastasiya Tsvyk
Bc. Nastasiya Tsvyk
Master's thesis
Výzkum vlivu jednotlivých druhů reklamy na specifické cílové skupiny
Research on the Influence of Individual Types of Advertisement on Specific Target Groups
Anotácia:
V této práci se zabývá vlivem jednotlivých druhů reklamy na nákupní chování spotřebitelů. Cílem je zjistit možnosti dosahu působení vybraných druhů reklamní komunikace na stávající i budoucí zákazníky a také analyzovat míru dopadu této komunikace na specifickou skupinu spotřebitelů. Práce je rozdělena na dvě části. V teoreticko-metodologické části se zabývám zejména charakteristikou náležitostí spojených …viacAbstract:
This thesis deals with the influence of the individual kinds of advertising on the shopping behavior of consumers. The aim is to find out the possibilities of the range of selected kinds of advertising communication to the existing and future customers, and also to analyze the rate of the impact of this communication on the specific group of consumers. The thesis is divided into two parts. In the theoretic …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/h9n7l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2012
- Vedúci: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (výzkumná sonda, soubor kazuistik)
Anna Esina -
Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (výzkumná sonda, soubor kazuistik)
Jana Olšovská -
Postoj pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists
Barbora Škubalová -
Sociální klima a podniková kultura (výzkumná sonda určité firmy či podniku) jako faktor ovlivňující podnikovou stabilitu
Iva Ševčíková -
Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (výzkumná sonda, soubor kazuistik)
Jana Olšovská -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Role sociálních sítí v komunikačním mixu
Michael Lindner -
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
Lenka Jíchová