Didaktika výtvarné výchovy pro žáky se specifickými poruchami učení – Bc. Veronika Kriklová
Bc. Veronika Kriklová
Master's thesis
Didaktika výtvarné výchovy pro žáky se specifickými poruchami učení
Didactics of Art Education for Pupils with Specific Learning Disordes
Anotácia:
Tato diplomová magisterská práce pojednává o žácích se specifickými poruchami učení a jak nejlépe rozvíjet jejich tvořivost a sebehodnotu skrze výtvarnou výchovu. Práce je rozdělena do teoretické části, uvádějící čtenáře do tématu specifických poruch, výtvarné výchovy, hodnocení a kreativity. Tedy do částí, na nichž je postavena druhá, modelová část práce. Ta uvádí projekt „Mé sebevědomé já“, jež provede …viacAbstract:
This master's thesis deals with students with specific learning difficulties and proposes how to develop their creativity and self-esteem through arts education. First, the thesis opens the subject with a theoretical part, introducing the reader to the subject of specific learning difficulties, arts, assessment, and creativity, i.e. to the elements on which the second part – model is built. The model …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/v4vhx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2021
- Vedúci: doc. PaedDr. Hana Stehlíková Babyrádová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jan Špaček
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / Upper Secondary School Teacher Training in Estetic Education
Práce na příbuzné téma
-
Didaktická pomůcka ve výtvarné výchově (Didaktické leporelo pro využití ve výuce výtvarné výchovy pro žáky na ZŠ)
Kristýna ŠEVČÍKOVÁ -
Architektonické slohy na příkladu vybraných staveb města Opavy a jejich zpracování pro výuku občanské výchovy pro 2. stupeň základní školy
Martina BINAROVÁ -
Interaktivní průvodce po městě Jindřichův Hradec pro žáky 2.stupně ZŠ
Tereza Hávová -
Metodické listy pro výtvarné techniky spojené s košíkářstvím určené pro volnočasová zařízení
Petra Lorencová -
Vývoj portrétu v dějinách umění jako inspirace pro výtvarnou výchovu na SŠ
Karin Kampfová -
Alternativní výuka výtvarné výchovy pro 6. ročník ZŠ a primy na osmiletých gymnáziích
Michaela Janečková -
Didaktické náměty do pracovních činností pro žáky s SPU na prvním stupni základní školy
Zuzana Greiplová -
Vzdělávání žáka s ADHD a SPU na ZŠ a na víceletém gymnáziu s uměleckým zaměřením
Pavla Burešová