Spotrebiteľské chovanie na trhu dekoratívnej kozmetiky – Bc. Veronika Lišková
Bc. Veronika Lišková
Master's thesis
Spotrebiteľské chovanie na trhu dekoratívnej kozmetiky
Spotřebitelské chování na trhu dekorativní kosmetiky
Anotácia:
Lišková, V., Spotřebitelské chování na trhu dekorativní kosmetiky. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2016Diplomová práce se zabýva spotřebitelským chovaním žen v Slovenské republice na trhu dekorativní kosmetiky. Práca zkoumá trh kosmetiky, zjišťuje vývoj výdajů spotřebitelů na daném trhu a identifikuje faktory ovlyvňujíci spotřebitelů při nákupu produktů dekorativní kosmetiky. V …viacAbstract:
Veronika, L ., Consumer behavior in the market of beauty products. Diploma thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2016.The diploma thesis deals with consumer behavior on the market of beauty products in Slovakia. The thesis explores the market of beauty products, finds the development of consumer spending and identifies factors affecting consumers during shopping for beauty products. In the thesis …viacAbstract:
Lišková, V ., Spotrebiteľské chovanie na trhu dekoratívnej kozmetiky. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2016.Diplomová práca sa zaoberá spotrebiteľským chovaním žien v Slovenskej republike na trhu dekoratívnej kozmetiky. Práca skúma trhu kozmetiky, zisťuje vývoj výdavkov spotrebiteľov na danom trhu a identifikuje faktory ovplyvňujúce spotrebiteľov pri nákupe produktov dekoratívnej …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Ing. Naďa Birčiaková, Ph.D.
- Oponent: Jana Stávková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
The role of beauty and attractiveness in life-success; how beauty matters in the Czech Republic
Veronika Somorová -
Consumer behaviour in the market of beauty products
Eva Sukeníková -
Marketingový výskum a návrh komunikačného mixu vybranej banky
Michal Šeffer -
Marketingový výskum spokojnosti klientov vo vybranej banke
Lucia Gyurcsovicsová -
Marketingový výskum spokojnosti klientov vo vybranej banke
Matej Petrinec -
Marketingový mix ATV shop, s. r. o.
Michaela Jesenská -
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková
Názov
Vložil
Vložené
Práva