Bankovní produkty pro retailovou klientelu – Ing. Lucie Grusová
Ing. Lucie Grusová
Bachelor's thesis
Bankovní produkty pro retailovou klientelu
Banking products for retails clients
Abstract:
Cílem bakalářské práce „Bankovní produkty pro retailovou klientelu“ je analýza vybraných finančních institucí zaměřujících se na retailové bankovnictví z hlediska portfolia nabízených služeb a následná komparace jednotlivých produktů pro retailovou klientelu, jakož i zhodnocení akvizičních strategií s konečným výběrem vhodné banky pro různé segmenty retailových klientů. První část práce je věnována …moreAbstract:
The objective of my bachelor´s thesis "Bank products for retail clients" is an analysis of chosen financial institutions that focus on retail banking in terms of service portfolio and subsequent comparison of products for retail clients, also an evaluation of acquisition strategies with final selection of appropriate bank for different segments of retail clients. The first part of the thesis is dedicated …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/e7e92/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Jan Krajíček, Ph.D.
- Reader: Ing. Richard Staroň
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Finance and Accounting / Finance
Theses on a related topic
-
Bankovní produkty pro retailovou klientelu
Lenka Hrdličková -
Finanční plán pro retailové klienty
Tomáš Beran -
Marketingová strategie vybraného bankovního produktu - běžný účet pro děti, případová studie
Jitka Kuglerová -
Statistika bankovních produktů a objemu poplatků souvisejících s realizací operací na běžném účtu (u vybraných českých bank)
Tereza Chramostová -
Analýza depozitních produktů na bankovním trhu ČR
Jitka Vonášková -
Analysis of Mortgage Loans for Retail Clientele in Selected Bank
Yan Budaev -
Retail banking ako špecifická oblasť podnikania komerčných bánk
Daniela Baranová -
Mobilní elektronické bankovnictví jakožto rozhodující kritérium klienta pro výběr běžného účtu
Denis Hařovský