Analýza online herních žánrů se zaměřením na excesivní hraní – Bc. Michal Dvořák
Bc. Michal Dvořák
Bachelor's thesis
Analýza online herních žánrů se zaměřením na excesivní hraní
Analysis of online game genres with a focus on excessive gaming
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje tématu problematického hraní napříč různými herními žánry. Práce tak reflektuje připomínky, že podobné výzkumy se často věnují pouze jedinému žánru, a to především MMORPG. V teoretické části jsou shrnuty dosavadní poznatky z této oblasti a rovněž je zde vymezen způsob, kterým bude na vztah hráčů a her pohlíženo. Tímto způsobem je paradigma teorie užití a uspokojení, vycházející …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on the topic of problematic gaming across multiple videogame genres. Thesis reflects the opinion, that similar studies are often focused to only one game genre, especially MMORPG. There is also summary of current knowledge of the topis of video game problematic gaming. The relationship between the players and the computer games is viewed by the paradigm of uses and gratification …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 1. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/lbxcj/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 1. 2015
- Supervisor: Mgr. Lukas Blinka, PhD.
- Reader: Mgr. Jan Miškov
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Media Studies and Journalism
Theses on a related topic
-
Komparace diváckých strategií českého a slovenského publika telenovely Tisíc a jedna noc
Vendula Kochanová -
Ideální deník? Komparativní studie postojů cílových skupin studentů a seniorů k současné podobě českých tištěných deníků a faktory ovlivňující míru čtenosti u těchto skupin
Alžběta Pavlínová -
VOYERISMUS JAKO MOTIVACE KE SLEDOVÁNÍ REALITY SHOW Z POHLEDU TEORIE UŽITÍ A USPOKOJENÍ
Kristýna POTŮČKOVÁ -
Vztah emoční regulace a problematického hraní u queer hráčů videoher
Ondřej Musil -
Využití počítačové hry Minecraft ve výuce žáků na základních školách
Tomáš Reibl -
Počítačové hry coby ovlivňující faktor pro zlepšení technické a informační gramotnosti u dětí
Jan Khýr -
Počítačové hry jako součást životního stylu mládeže
Petr Hamza -
Využití počítačové hry Minecraft ve výuce
Jan Haltuf