Transformace rádia Frekvence 1 a reakce na změnu metodiky výzkumu poslechovosti a prodej reklamního času – Mgr. Miroslav ŠKODA
Mgr. Miroslav ŠKODA
Master's thesis
Transformace rádia Frekvence 1 a reakce na změnu metodiky výzkumu poslechovosti a prodej reklamního času
Transformation of radio Frekvence 1 and reaction to a change of audience ratings research methodology and sale of advertising time
Anotácia:
Řízení rozhlasové stanice z hlediska marketingových komunikací považuji za jeden z nejúčinnějších (a upřímně řečeno za skutečně nejúčinnější) způsobů dosahování plánovaných cílů. Přestože se má dosavadní praxe se týkala jen komerčních stanic, kde cílem je především dosažení tržního podílu a obchodního výsledku, platí tyto principy řízení jistě i pro nekomerční stanice. Řízení z pohledu marketingových …viacAbstract:
In my opinion, directing radio station from the point of marketing communication is one of the most effective (and honestly said one of the most effective indeed) method of achieving planned goals. Although my job history is related only to commercial radio stations, where the goal is mainly to achieve market shares and business results, these directing principles are surely applied to non-commercial …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2007
Zverejniť od: 16. 4. 2012
Identifikátor:
4975
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠKODA, Miroslav. \textit{Transformace rádia Frekvence 1 a reakce na změnu metodiky výzkumu poslechovosti a prodej reklamního času}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/iu64f8/.
Jak správně citovat práci
ŠKODA, Miroslav. Transformace rádia Frekvence 1 a reakce na změnu metodiky výzkumu poslechovosti a prodej reklamního času. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 16. 04. 2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj soukromé regionální rozhlasové stanice na případu Hitrádia Vysočina
Bedřich Musil -
Finanční analýza provozovatele rozhlasové stanice
Jana Sochorová -
Založení rádiové a televizní stanice MÚVS
Klára Kubíčková -
Řízení prodejů reklamního času soukromé rozhlasové stanice
Bohdana KAŠPAROVÁ -
Hodnocení osobního prodeje reklamního času rozhlasové stanice
Bohdana KAŠPAROVÁ -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Analýza marketingové komunikace
Olesya Voronkevich -
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Natalie Zemanová