Bc. Markéta HALAMOVÁ, DiS.

Diplomová práce

Měření spokojenosti a loajality ve vybraném podniku

The measurement of the satisfaction and loyalty of the selected company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti a loajality zákazníků. První část práce obsahuje teoretická východiska, základní definice a klíčové pojmy, které napomáhají k lepšímu porozumění zkoumané oblasti. Druhá empirická část se zaměřuje na měření spokojenosti a loajality zákazníků na konkrétní čerpací stanici v Horšovském Týně patřící společnosti Shell, a. s. Ve vybrané společnosti …více
Abstract:
This Master´s Thesis deals with Customer and Loyalty Satisfaction. The first Part of Thesis contains a theoretical Basis, basic Definitions, and key Concepts that help to better understand the Area under Investigation. The second empirical Part focuses on the Measurement of the Customer Satisfaction, which focuses on a specific gas Station in Horšovský Týn belonging to Shell, Ltd. In the selected company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HALAMOVÁ, Markéta. Měření spokojenosti a loajality ve vybraném podniku. Plzeň, 2019. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/