Osobní prodej - efektivní nástroj prodeje – Bc. Julie Jílková
Bc. Julie Jílková
Diplomová práce
Osobní prodej - efektivní nástroj prodeje
Personal Selling: An Effective Selling Technique
Anotace:
Tématem mé diplomové práce je osobní prodej jako efektivní nástroj prodeje. Teoreticko-metodologická část v souladu se stavem aktuálních teoretických poznatků zachycených v odborné literatuře přináší vysvětlení základních pojmů vztahujících se k dané oblasti a specifikaci všech důležitých okolností, které oba hlavní aktéry prodeje, tj. prodejce i zákazníka, při prodejním procesu zásadním způsobem ovlivňují …víceAbstract:
The diploma thesis deals with personal selling as an effective selling technique. In harmony with the current status of theoretical findings reflected in professional literature, the theoretical-methodological part elucidates fundamental terminology and specifies all important factors influencing fundamentally both the main actors, i.e. the seller and the buyer, in the selling process. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zthst/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Metody výcviku prodejních dovedností
Aleš Jíra -
Identifikace klíčových faktorů v rozhodování spotřebitele pro maximalizaci zisku internetového obchodu
Martin Placek -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Lenka Hrnčířová -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová