Bc. Julie Jílková
Master's thesis
Osobní prodej - efektivní nástroj prodeje
Personal Selling: An Effective Selling Technique
Abstract:
Tématem mé diplomové práce je osobní prodej jako efektivní nástroj prodeje. Teoreticko-metodologická část v souladu se stavem aktuálních teoretických poznatků zachycených v odborné literatuře přináší vysvětlení základních pojmů vztahujících se k dané oblasti a specifikaci všech důležitých okolností, které oba hlavní aktéry prodeje, tj. prodejce i zákazníka, při prodejním procesu zásadním způsobem ovlivňují …moreAbstract:
The diploma thesis deals with personal selling as an effective selling technique. In harmony with the current status of theoretical findings reflected in professional literature, the theoretical-methodological part elucidates fundamental terminology and specifies all important factors influencing fundamentally both the main actors, i.e. the seller and the buyer, in the selling process. The practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/zthst/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2011
- Supervisor: PhDr. Iva Petrová
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Metody výcviku prodejních dovedností
Aleš Jíra -
Identifikace klíčových faktorů v rozhodování spotřebitele pro maximalizaci zisku internetového obchodu
Martin Placek -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Lenka Hrnčířová -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová