Intervenční metody u žáků s poruchami chování na 1. stupni ZŠ – Petra KOTRLOVÁ
Petra KOTRLOVÁ
Master's thesis
Intervenční metody u žáků s poruchami chování na 1. stupni ZŠ
Intervention methods applied to pupils with behavioural disorders at the primary schools
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na intervenční metody u žáků s poruchami chování na 1. stupni ZŠ. Teoretická část obsahuje charakteristiku žáka mladšího školního věku, poruchy chování, inkluzivní vzdělávání a intervenci. Empirická část popisuje kvalitativní přístup, který pomocí metody pozorování a metody interview zjišťuje, zda spolupráce školy, pedagogicko-psychologické poradny a rodičů přispívá k intervenci …moreAbstract:
This thesis deals with intervention methods applied to primary school pupils with behavioural disorders. Theoretical part consists of characteristics of pupils attending the primary school, behavioural disorders, inclusion and intervention. Empirical part describes qualitative approaches, which can detect for au through the method of observation and interview, whether cooperation between school, pedagogical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Michal Růžička, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOTRLOVÁ, Petra. Intervenční metody u žáků s poruchami chování na 1. stupni ZŠ. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / Teaching primary school classes 1 through 5
Theses on a related topic
-
Inkluzivní vzdělávání dětí mladšího školního věku a sociální vztahy ve třídě
Petra Kreibichová -
Inkluzivní vzdělávání žáků s poruchou autistického spektra v základní škole
Kateřina Urbanová -
Inkluzivní vzdělávání očima žáků základních škol v Ústí nad Labem.
Milan DŽUDŽA -
Specifické poruchy učení ve spojitosti s poruchami pozornosti v předškolním a školním věku
Kateřina Heimrathová -
Emoční poruchy žáků 1. stupně ZŠ v distanční výuce
Nikola KOKAISLOVÁ -
Intervence založená na funkčním hodnocení chování a její využití při redukci problémového chování u dětí s poruchou autistického spektra
Veronika BILANOVÁ -
Možnosti intervence u jedince s poruchami chování a opožděným vývojem řeči do MŠ
Andrea Lužíková -
Pedagogická intervence problémového chování u žáků škol zřízených podle § 16 odst. 9 školského zákona
Ladislav HOLINSKÝ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights