Analýza exportní a marketingové strategie v sektoru pivovarnictví na konkrétním příkladu – Pavla Vyhnalová
Pavla Vyhnalová
Diplomová práce
Analýza exportní a marketingové strategie v sektoru pivovarnictví na konkrétním příkladu
Export and Marketing Strategy Analysis in Brewing Industry on the Concrete Example
Anotace:
První kapitoly diplomovoé práce popisují český trh s pivem, spotřebu piva v České republice a současné trendy. Dále se zde věnuji světovému exportu a českému exportu piva a hodnotím postavení Česka v celosvětovém měřítku. V praktické části se věnuji Pivovaru Nymburk, jeho historii, produkci a sortimentu. V dalších kapitolách popisuji konkurenci pivivaru na českém trhu a analyzuji situaci na trhu v …víceAbstract:
The first chapters of the thesis describe the Czech beer market, beer consumption in the Czech Republic and current trends. It also describes world export and the Czech beer export and assesses the Czech production situation on a worldwide basis. In the practical part I am attending to Pivovar Nymburk, it's history, production and range of products. In the other chapters I am describing competitors …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/14586
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Josef Janoušek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/14586
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Obchodní strategie pro zahraniční expanzi firmy NetDIRECT s.r.o.
Eliška Řehová -
Afghanistan’s Export Promotion Strategy - ways, instruments and impacts
Ajmal Siddiqui -
Exportní strategie značky Tendon
Tereza Brožová -
Exportní strategie společnosti W.A.G. payment solutions, a.s.
Nina Dvořáková