Motivační kritéria tanečníků pro účast na mezinárodních eventech argentinského tanga – Alena Minaříková
Alena Minaříková
Diplomová práce
Motivační kritéria tanečníků pro účast na mezinárodních eventech argentinského tanga
Tango dancer’s motivational criteria for attending an international tango event
Anotace:
Diplomová práce popisuje kulturu argentinského tanga a zaměřuje se specificky na aktuální vývoj tohoto fenoménu zejména v kontextu Evropy. Systematizuje typy mezinárodních událostí a popisuje marketingovou komunikaci těchto eventů a její vývoj. Dále pak zkoumá současné preference účastníků ve srovnání s názory organizátorů i významných osobností globální tango komunity. Na základě motivačních kritérií …víceAbstract:
The thesis aims to describe the culture of Argentinean tango and focuses specifically on contemporary progress of this phenomenon in European context predominantly. It sorts the international events and describes the marketing communication of these and its development. Further on it investigates the current attendant’s preferences in comparison with the opinion of the organizers and some important …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 1. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71518
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2017
- Vedoucí: Mario Kubaš
- Oponent: Barbara Hucková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71518
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová