Bc. Lucie HARTMANOVÁ

Master's thesis

Marketingová komunikace cestovních kanceláří v České republice

Marketing communication of travel agencies in the Czech Republic
Abstract:
Cílem diplomové práce je zhodnotit obsah a funkčnost webových stránek všech cestovních kanceláří působících v České republice, a to z pohledu jejich využívání jako nástroje marketingové komunikace. Dílčím cílem je na základě zjištěných poznatků formulovat doporučení pro další praxi. Práci tvoří teoretická a empirická část. První dvě kapitoly jsou zaměřené na problematiku marketingové komunikace a hlavních …more
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to evaluate the content and functionality of the websites of all travel agencies operating in the Czech Republic, from the point of view of their use as a tool of marketing communication. The partial goal is to formulate recommendations for further practice based on the findings. The work consists of a theoretical and empirical part. The first two chapters are focused …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Hana Kunešová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HARTMANOVÁ, Lucie. Marketingová komunikace cestovních kanceláří v České republice. Plzeň, 2020. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/